پیش بارسلونا طرفداران اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

پیش: بارسلونا طرفداران اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری آیا یک ایرانی پخش استرالیایی فیلم مجاری‌ها را گرفت؟

یک پخش‌کننده ایرانی پخش فیلم مجارستانی ساخته ایلدیکو اینیدی را که نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش فیلمهای غیرانگلیسی‌زبان شده است هست، در حوزه استرالیا و اقیانو

آیا یک ایرانی پخش استرالیایی فیلم مجاری‌ها را گرفت؟

آیا یک ایرانی پخش استرالیایی فیلم مجاری ها را گرفت؟

عبارات مهم : سینما

یک پخش کننده ایرانی پخش فیلم مجارستانی ساخته ایلدیکو اینیدی را که نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش فیلمهای غیرانگلیسی زبان شده است هست، در حوزه استرالیا و اقیانوسیه برعهده گرفت.

آرمین میلادی مدیر پخش “دریچه سینما” که پخش این فیلم را برعهده گرفته به ایسنا توضیح داد: «این چهارمین فیلم غیر ایرانی است که دریچه سینما در اختیار دارد. در گزینش فیلمهای خارجی با توجه به مسابقه مشکل که جهت خرید تولیدات موفق سال در بین پخش کنندههای با سابقه و معتبر وجود دارد، ما تلاش میکنیم فیلمهایی را گزینش کنیم که از دید هنری اثرهای درخشان و موفقی باشند که در جشنوارههای متفاوت کشورهای حوزه فعالیت ما مورد توجه قرار گیرند و از طرفی شانس اکران سینمایی را نیز داشته باشند.

آیا یک ایرانی پخش استرالیایی فیلم مجاری‌ها را گرفت؟

در مورد گزینش فیلم “بر جسم و جان” که در جشنواره برلین سال گذشته به علت نگاه نو و داستان متفاوت با فیلم های مرسوم سال های اخیر و روایت بسیار دل نشین و در عین حال هوشمندانه از یک مسئله روانی، توجه من را جلب کرد باید بگویم که گزینش پر ریسکی بود از لحاظ سرمایهگذاری روی فیلمی هنری و نا متعارف به زبان مجارستانی که در استرالیا مخاطب مستقیم بسیار اندکی دارد. همینطور در این فیلم اگر داستان مهم درست دریافت نشود به علت وجود صحنههای کشتار دام خطر تحریم از طرف حامیان حیوانات که ان جی او های پر قدرتی هم هستند وجود داشت. ولی خوش إقبال بودیم که فیلم در برلین برنده خرس طلایی عالی ترین فیلم شد و بعد از آن در جشنواره سیدنی جایزه عالی ترین فیلم را برد و اکنون نیز با گزینش در لیست نهایی اسکار مسیر پخش فیلم آسانتر خواهد بود.»

موسسه دریچه سینما از سال ۲۰۱۴ در حوزه پخش فیلمهای ایرانی در سطح بین المللی فعالیت خود را در آمریکا و استرالیا شروع کرده است و تاکنون پخش بیش از ۳۰ عنوان فیلم غیرانگلیسی زبان را به عهده داشته است و با تمرکز خاص بر سینمای ایران، نسبت به پخش و معرفی فیلمهای سینمای مستقل و تجاری روز در سطح گسترده اقدام نموده است.

یک پخش‌کننده ایرانی پخش فیلم مجارستانی ساخته ایلدیکو اینیدی را که نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش فیلمهای غیرانگلیسی‌زبان شده است هست، در حوزه استرالیا و اقیانو

از جمله این فیلمها می توان به «بدون تاریخ بدون امضا»، «قصهها»، «اژدها وارد میشود»،« وارونگی»، «مادر قلب اتمی»، «نهنگ عنبر ۱و ۲»، «پنجاه کیلو آلبالو» و «اکسیدان» اشاره کرد.

واژه های کلیدی: سینما | ایرانی | سینمای | جشنواره | جشنواره | سینمایی | استرالیا | استرالیایی

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار