پیش بارسلونا طرفداران اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

پیش: بارسلونا طرفداران اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی موافقت استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با طرح تازه ترافیک مشروط به کم کردن ترافیک و آلودگی هوا

استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران در تصویر العمل به اجرای طرح تازه ترافیک در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که به وسیله شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران پیشنها

موافقت استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با طرح تازه ترافیک مشروط به کم کردن ترافیک و آلودگی هوا

موافقت استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با طرح تازه ترافیک مشروط به کم کردن ترافیک و آلودگی هوا

عبارات مهم : ایران

استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران در تصویر العمل به اجرای طرح تازه ترافیک در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که به وسیله شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران پیشنهاد داده شده است هست، گفت: طرح تازه ترافیک پیشنهادی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اگر کم کردن آلودگی هوا و کم کردن ترافیک را به همراه داشته باشد استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با آن موافقت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، محمد حسین مقیمی در جلسه هماهنگی ترافیک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران که امروز چهارشنبه در محل استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد، گفت: در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران وقت زیادی از شهروندان در ترافیک صرف می شود. یکی از دغدغه های مهم مسئولین کشور نیز همانند مدیر جمهور، شهردار، شورا، استاندار و فرماندار پایتخت کشور عزیزمان ایران همین عنوان ترافیک است که حل معضل آن نیازمند برنامه ریزی های دقیقی است.

موافقت استانداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با طرح تازه ترافیک مشروط به کم کردن ترافیک و آلودگی هوا

وی افزود: بعضی از کارها در این حوزه نیازمند برنامه ریزی های بلند مدت است و بعضی کارها نیز باید در کوتاه ترین وقت ممکن انجام شود تا شاهد کم کردن ترافیک در سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران باشیم.

مقیمی ادامه داد: ترافیک در پایتخت کشور عزیزمان ایران به اعتقاد بعضی از کارشناسان به علت نوع رانندگی و استفاده نادرست از معابر هست. بعضی دیگر از کارشناسان نیز اعتقاد دارند که شهروندان از فضاهای شهری و معابر به درستی استفاده نمی کنند و با ارتکاب به تخلفات موجب زیاد کردن ترافیک در شهر می شوند. در حقیقت ترافیک در پشت این تخلفات شکل می گیرد. اگر به این موارد توجه داشته باشیم و از ارتکاب تخلفات به وسیله خود مردم جلوگیری شود علاوه بر کم کردن حجم کار پلیس، شاهد کم کردن ترافیک خواهیم بود که در این حوزه باید کارها فرهنگی با کمک صدا و سیما و رسانه ها انجام شود.

استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران در تصویر العمل به اجرای طرح تازه ترافیک در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که به وسیله شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران پیشنها

استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به حجم زیاد خودروها در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: هر چند که حجم خودروها در پایتخت کشور عزیزمان ایران زیاد است ولی پارک دوبله، توقف بی جا و ارتکاب بعضی تخلفات در سطح شهر مسئله ترافیک را دو چندان کرده هست. لذا باید پلیس در این موارد ورود جدی داشته باشد. باید جهت تک تک این موارد برنامه ریزی دقیقی انجام شود و تصمیم گیری های مناسب اتفاق بیفتد تا به مرور این پرسشها حل و فصل شود. البته باید در حوزه ساخت معابر بزرگراه ها و پل ها نیز سرمایه گذاری و برنامه ریزی زمانبندی شده است محقق شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر لزوم استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی گفت: شهروندان تهرانی باید از حمل و نقل عمومی و دوچرخه جهت ترددهای خود استفاده کنند و حتی بعضی مسیرها را نیز پیاده طی کنند. متاسفانه امروز عادت های غلطی شکل گرفته که جهت بعضی خریدهای جزئی نیز مردم حتی در مسافت های کوتاه از ماشین استفاده می کنند. لذا این بخش که بخش فرهنگی است باید از طریق آموزش و بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما اصلاح شود. بی تردید با تحقق این موارد با همین اوضاع فعلی می توانیم تا حدود 30 درصد از پرسشها را حل کنیم به شرط اینکه به آنچه که کارشناسان و پلیس گوشزد می کنند توجه داشته باشیم.

واژه های کلیدی: ایران | ترافیک | استفاده | برنامه ریزی | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار